ИСКАМ да закупя тази оферта! Трябва ли да се регистрирам на nasmetka, за да го направя?

Да, но регистрацията е безплатна и не води до НИКАКВО задължение! Да сте регистриран означава, че НИКОГА няма да пропуснете най-добрите наши оферти, защото ще научавате за тях направо от информационния бюлетин, който ще получавате ежедневно!

 

Как да се възползвам от офертата?

Просто натиснете бутона “КУПИ” и въвеждате данните за плащането. Разпространете информацията във Facebook и Twitter!

От Вас се изтегля заявената сума, а Вие получавате ваучер в профила си след плащането. Разпечатайте и го носете със себе си, когато отивате да ползвате предплатената услуга!

 

Подкрепя ли nasmetka защитеното онлайн пазаруване?

Разбира се! Нямате никакви притеснения зя това.

 

Как се сдобивам с електронния си ваучер?

Потърсете го в профила си в нашия сайт. Остава Ви да го разпечатате и да се явите с него за използване на услугата! 

 

Ако не използвам цялата стойност на офертата, запазвам ли си остатъка?

Съжаляваме, но не. Ваучерът се използва еднократно за цялата си стойност, освен ако фирмата, която го продоставя изрично не е указала друго. 

 

Мога ли да заменя ваучера си срещу паричната му стойност?

Не, в замяна на ваучeра не е се получават пари.Това означава, че не можете да отидете с Вашия ваучер в компанията, предоставяща услугата и да поискате получаване на пари в размер стойността на ваучера.

 

Посочената във ваучера цена крайната сума за плащане ли е?

Да, данък добавена стойност (ДДС) е включен в цената.

 

Мога ли да ползвам ваучера за стоки и услуги, които вече се предлагат с намаление?

Не, ваучерът не може да се комбинира с други оферти. Това означава, че ако една услуга вече има отстъпка, Вие не можете да използвате своя ваучер, за да я купите.

 

Мога ли да ползвам два или повече ваучера наведнъж?

Не, не може да се използва повече от един ваучер наведнъж. Това означава, че не можете да закупите два ваучера с 50% отстъпка, например, и представяйки и двата да получите 100% отстъпка. Можете обаче с два ваучера да ползвате два пъти услугата или да закупите стоката, освен ако в офертата не е посочено друго.

 

Мога ли да използвам ваучера за друга услуга предлагана от същата компания/ фирма?

Не, за съжаление отстъпката може да се използва само за тази оферта, която е посочена на сайта. Същата услуга е посочена и във ваучера.

 

Как да съм сигурен, че не подлежа на някакви ограничения или скрити задължения, описани с дребен шрифт?

Ние мразим да се чувстваме измамени от условия, написани с дребен шрифт, и сме сигурни, че и Вие мразите това усещане. Нашата цел е Вие да останете напълно доволен от офертите на nasmetka.

 Ако има някакви ограничителни условия по дадена оферта, те ВИНАГИ ще бъдат изнасяни на видно място на главната страница на самата оферта.

 

Плащане

Как да разбера дали съм купил успешно интересуващата ме оферта?

Много лесно. Влезте в профила си и отидеге на Моите ваучери. Тук ще намерите всички успешно купени оферти и ваучерите.

 

Кога мога да пристъпя към изполване на ваучера си?

Можете да използвате ваучера си, веднага щом срокът на офертата изтече 

 

Какви видове плащания приемате?

Приемаме плащане с  e-Pay, Easypay, bpay, Paypal и чрез банков трансфер - на каса или онлайн.

 

Изтрих си имейла, в който бяха написани данните за банков трансфер. В коя банкова сметка да внеса парите, по сделката, която си купих?

Нашата сметка е в УниКредит Булбанк, а банковите ни детайли са следните:

Банка: UniCredit Bulbank

IBAN: BG21 UNCR 7000 1520 2677 91

BIC код: UNCRBGSF

В полза на: Космополитън травъл ЕООД

Като основание трябва да впишете Вашето име и кода на поръчката.

 

До кога мога да си платя поръчката? Избрах си начин за плащане „банков трансфер“, а ще ми е трудно да го направя днес до края на деня. Не искам да загубя поръчката си.

Банковите трансфери могат да се правят до 24 часа след затваряне на сделката в сайта или първия работен ден след това, ако е събота или неделя. Когато платите в клон на "УниКредит Булбанк" (където е нашата сметка), ние ще видим Вашето плащане в рамките на същия ден или най-късно до обяд на другия. Ако обаче изберете да платите през Вашата банка (различна от " УниКредит Булбанк "), то движението на параите от сметка в сметка може да отнеме малко повече време - и ние да видим парите Ви чак на третия ден.

 

Въведох всички данни за плащането, но нищо не се случи? Ще бъда ли таксуван?

Отидете на Моите ваучери, както беше описано по-горе.  Ако не откриете ваучера си за резервация, заявката Ви за плащане не е била успешна и Вие няма да бъдете таксуван.

 

Получих съобщение за грешка “Плащането не беше успешно”. А сега?

Молим да проверите следното:

Ако се окаже, че при Вас всичко е наред, пишете ни на info@nasmetka.bg, за да проверим дали проблемът не се дължи на невъзможност за разпознаване на плащането някъде по веригата на плащане. 

 

Подаръци

 

Ваучерите nasmetka могат да свършат ПРЕКРАСНА работа и като подарък! 

 

Как да подаря ваучер nasmetka

Просто кликнете на „Подари“ и въведете данните на човека, на който го подарявате.

2011 - 2012 © Copyright NaSmetka.bg